Retningslinjer for refusjon og retur

For private er det full returrett innenfor angrefristen på 14 dager. gjelder fra dagen produktet er mottatt til melding om retur er formidlet til T2 Safety AS. Ved bruk av angrerett skal det benyttes vedlagt returfrakt-etikett. Om fraktetikett ikke er vedlagt kan du ta kontakt for å få denne tilsendt pr. epost. Fyll ut angreskjema og send dette til post@t2safety.no eller fyll ut og legg ved i returforsendelse. Ved bruk av angrerett vil opprinnelig fraktbeløp ikke bli tilbakebetalt.

Bedrifter kan normalt returnere ubrukte produkter innenfor rimelig tid, normalt 30 dager, men dette må avtales pr. e-post (post@t2safety.no) eller pr. telefon (920 90 289). Frakten vil i dette tilfellet ikke dekkes av T2 Safety AS.

Sørg for at tilstanden på produktet er like god som da du mottok det. Det er viktig at returvarer pakkes forsvarlig for å unngå skade i transport. Blir godset skadet i forsendelsen må eventuell erstatning avtales mellom transportør og avsender.

Enkelte varer er unntatt returrett. Dette gjelder i hovedsak spesialtilpassete produkter eller dersom det er tydelig merket på produktets salgsside at retur ikke vil være mulig.

Ved retur kan det kreves dokumentasjon på kjøpet i form av kvittering eller bankutskrift.

Vennligst returner produktene direkte til oss og ikke til eventuell produsent i de tilfeller produktet(ene) ikke er tilvirket av T2 Safety AS

Tilbakebetalinger

Etter at returnerte varer er mottatt vil vi inspisere returnert(e) varer og deretter kreditere hele eller deler av beløpet og / eller informere om eventuelle mangler som fører til forkortning eller ikke kvalifiserer for tilbakebetaling.

Det vil normalt ta ca. 3 virkedager fra godkjent retur til pengene er kommet inn på din konto gitt at kontonr. og nødvendig informasjon er oversendt oss enten som vedlegg i forsendelsen eller pr. e-post i forkant.

Forsinkede eller manglende tilbakebetaling

Om du ikke har mottatt tilbakebetaling innen rimelig tid, vennligst sjekk e-posten du har registrert hos oss og sjekk med banken før du tar kontakt med oss.

Om ikke noe av dette fører fram kan du ta kontakt pr. post@t2safety.no eller pr. telefon 920 90 289

Salgsvarer

Salgsvarer vil bli kreditert for beløpet det er kjøpt for og ikke varens veiledende pris. Det gjelder også dersom du har benyttet deg av kvantumsrabatt eller lignende.

Returnering av varer

Varer skal returneres til T2 Safety AS, Storebotn 51, 5309 Kleppestø.

Du betaler selv for returfrakt. Unntak er ved bruk av 14 dagers angrerett for private eller dersom det åpenbart er gjort en feil fra vår side, som for eksempel i tilfelle hvor alle varene eller en betydelig del av varene ikke stemmer overens med ordrebekreftelse mottatt i forkant av forsendelsen. Vi vil til enhver tid forholde oss til dokumenterbar informasjon der dette eksisterer.

Tiden det tar å bytte eller returnere en vare vil variere avhengig av forsendelsesmetode og hvor du bor i landet. Ved retur av varer for egen kost anbefaler vi å bruke Bring/Posten «Pakke til hentested» eller Bring «Bedriftspakke».

Det er transportøren som står ansvarlig for om pakkene kommer fram til oss eller ikke. Ta derfor selv kontakt med transportøren ved pakker sendt til oss.

Trenger du hjelp?

Har du spørsmål om noe av det som står i dette dokumentet kan du ta kontakt pr. e-post: post@t2safety.no så vil vi forsøke å besvare deg så godt og raskt som mulig.

Rull til toppen